Koska äitini ei ole kovin cool (vaikka ihan hyvä kamu onkin), tarvitsen anopin. Haluan joululahjaksi kivoja villapaitoja ja paikan, jossa voin syödä mahani täyteen, kun kotona ei ole ruokaa. Joten, kaikki 50-75 vuotiaat naiset, pyydän huomiotanne!

Puuttuuko sinulta se poika, jota aina halusit, muttet koskaan saanut? Voisinko minä olla sinun poikasi?

Toivon sinun olevan kiinnostunut kaikenlaisesta kulttuurista, varsinkin populaari. Olisi tosi kiva, jos olet jonkinlainen aktivisti (mutta ei todellakaan oikeistolainen!) ja olisit minulle esimerkkinä jätteiden lajittelussa ja muussa vastaavassa. Myös näitä vaaditaan:

  • Jaksat kertoa aina, miten Beatles oli maailman paras bändi ja tämä nykyajan musiikki ihan humpuukia
  • Harrastat käsitöitä
  • Osaat laittaa maailman parasta kasvisruokaa ja käyt sienestämässä
  • Muistat minua nimi- ja syntymäpäivinä, jouluna ja kaikkina muina juhlapäivinä
  • Kehut minua aina kaikessa, vaikken mitään osaisikaan

Ja koska olen tähdenlento, vastaathan pian!