Kaikki on jäänyt tekemättä ja olen niin pahassa kusessa ja stressissä, ettei tästä tule nyt mitään. Sekään ei auta, että käytän aikani blogien lukemiseen ja kirjoittamiseen, paitsi viikonloppuisin, jolloin katselen päivät televisiota ja mietin, pitäisikö tehdä jotain älykästä.

Sekin ahdistaa, kun ei tiedä miksi ryhtyisi isona. Pappi olisi kyllä kiva ammatti, ja jos oikein kovasti yrittäisin, voisin päästä opiskelemaan teologiaa. Ehkä minä sitten tapaisin jonkun uskovaisen tytön. Sitten kun kun minä olisin pappi ja minulla olisi perhe ja omakotitalo, voisin eräänä päivää huutaa että "hahaa menittepä lankaan, en minä ole oikeasti uskovainen!" Mitä sen jälkeen, en tiedä...

Mikäli olet jaksanut lukea tätä näin pitkälle, haluan palkita sinut runolla, joka on mielestäni oikein hyvä. Se kertoo siitä, kun minulla ei ole tyttöystävää. Nyt siis, ota rento asento ja toivottavasti nautit!

Nikon tyttöystävä meni Englantiin/ mutta minun tyttöystäväni voi olla vaikka Intiassa

(ok, viikonloppuna opettelen käyttämään tätä niin, että saan tuon runon tuohon kunnolla)

Terveisin, Pojo Ettyys, valtakunnan epätoivoisin